Case Taarten van Geert Maarten
Taarten van Geert-Maarten is een kleine winkel in de Helftheuvelpassage in ‘s-Hertogenbosch. De winkel is een mix van verkoop en horeca met een klein terras binnen en buiten. Specifiek gericht op de verkoop van taarten, gebak en andere bakker specialiteiten.
De wens vanuit de organisatie is om meer naamsbekendheid te creeren en een nieuwe doelgroep aan te spreken. De huidige doelgroep in de winkel is vooral 50+. Met het online kanaal wil de organisatie zich meer richten op de leeftijd 25 tot 50 jaar.
Screenshot before
Statistiek na eerste post
Aanpak
Globaal is ons doel om binnen 6 maanden 1,5 K volgers te hebben met een interactie van minimaal 5%. Onder de aangesproken doelgroep.
Allereerst hebben we onderzocht wanneer de doelgroep het vaakst online is op social media en middels aansprekende nieuwe fotografie, spreektaal en vormgeving zijn we deze groep gaan benaderen.
Resultaat
In de statistieken hebben we een flinke groei mogen doormaken, maar om te kijken wat dit uiteindelijke doet met de conversie en de omzet van de onderneming moeten we een langere periode meten. Over gemiddeld 6 maanden kunnen we zien wat de veranderingen voor de organisatie hebben betekend.
Ben je benieuwd naar andere projecten die we hebben mogen maken? Check dan hier.
Before
After